dreamhunter.blogg.se

En blogg om lite av varje

Första inlägget

Kategori: Allmänt

Bloggen är nu skapad och ärligt talat vet jag inte vad jag tänkte. Jag har ingen aning om vad man skriver på en blogg men man kan väl alltid göra ett försök, eller hur?
Så jag är en tonåring, jag ogillar mobbning och jag gillar att sporta, rita, läsa... ja lite av varje. Jag håller också på och skriver en fantasyroman som jag hoppas ska vara klar innan årets slut. Senare kommer jag lägga ut stycken ur boken för att höra era åsikter.
 

KOMMENTARER:

  • Ante photo säger:
    2015-08-09 | 18:43:45

    Bra början i alla fall :-P

    Svar: Tack, det tog tid att skriva
    dreamhunter.blogg.se

  • Wilma ^_^ säger:
    2015-08-11 | 16:54:42

    Nize! varifrån kom du på namnet???

    Svar: Vet inte, det bara kom
    dreamhunter.blogg.se

Kommentera inlägget här: