dreamhunter.blogg.se

En blogg om lite av varje

Karate

Kategori: Allmänt

Tredje Karatepasset sedan jag flyttat till härnösand och det går bra. Jag kommer i alla fall inte vara otränad när jag kommer hem, förhoppningsvis kommer jag vara lite vigare också. Det är många svartbältare och de turas om att leda träningspasset så an får många synvinklar vilket är bra. Om en person missar att påpeka någonting så finns det en shans att nästa person märker det. Jag tror att jag kommer trivas bra här.
 
               
 

KOMMENTARER:

  • Ante säger:
    2015-09-03 | 21:10:38

    Då får'na passa se :-P

  • sempai lövånger säger:
    2015-09-03 | 22:20:44

    Trevligt du trivs.
    Hoppas jag ivf vämt upp dig lite för den utmaningen :-)

    Svar: Ja :-)
    dreamhunter.blogg.se

  • sempai lövånger säger:
    2015-09-03 | 22:20:59

    Trevligt du trivs.
    Hoppas jag ivf vämt upp dig lite för den utmaningen :-)

  • Mickan! säger:
    2015-09-04 | 08:59:50

    Du är så duktig och modig lillasyster! <3

    Svar: Tack Mickan <3
    dreamhunter.blogg.se

Kommentera inlägget här: